Igår va ingen lätt dag,

Hej bloggen, som sagt igår va det verkligen ingen lätt dag:( Va ju på begravning igår, och det måste jag säga att det var det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv, detta var min första bergavning som jag har varit på,
Det va såå himla fint, och  jag beundrar verkligen hela familjen, som är såå starka. Jag vet att ni kommer klara er igenom detta, och jag vet att Dennis är med er hela tiden, och är stolt över er alla <3

Och lilla Jasmine du sjöng så fint igår, helt underebart fint <3

Alla styrkekramar i hela världen till er alla i familjen<3




Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Tack så mycket, vad glad jag blir :D



Jag vet inte vad jag ska skriva för det är så olika för varje person och ingen begravning är den andre lik, vissa kan vara så otroligt smärtfyllda medans andra faktiskt kan vara vackra. Men jag beklagar din sorg.

2010-04-19 @ 11:58:54
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vem är det som har gått bort? :( Beklagar..

2010-04-19 @ 19:46:22
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0