Stenungsbaden I´m back :)

Ja nu är det inte långt kvar tills jag är tillbaka på Stenungsbaden igen vilket känns väldigt roligt, men sammtidigt väldigt nervöst! Fast jag tror att jag kommer att komma in i det fort igen :) Ska eventuellt jobba imån kväll, men vi får se :)

Har vaknat mitt i natten några gånger nu och börjat fundera på "hur man gör det" "var finns det" "hur gör man då" "när gör man det" osv osv :) hahaha fattar inte varför jag tänker så mycket på vissa saker? någon annan som vet ??? hihi

Nu har jag plockat fram mina grejjer till det ny/gammla jobbet, Namnskylt, vinöppnare, kortet till bong-maskinen, kläder, ska bara hitta ett par passande skor som inte har blivit förstörda på kåken hahaha

Imån kommer Therese & Leo och hälsar på mig en stund <3


Nu måste jag hitta ett par skor SUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0