Måndag 5/10

Idag har jag varit riktigt DUKTIG, nu måste jag komma igång att simma igen :) Kl 10 åkte jag och mötte Linda, vi gick en liten prommenad i Kungälv, sen gick vi bort till Oasen och simmade en stund, efter det tog vi en prommenad till :) Fan va duktig jag e då :) riktigt stålt över mig själv måste jag säga :)

Kl 15 började jag jobba, och jag fick väl inte den bästa starten på arbetspassen med tanke på att alla kommer hem 15:10 och jag var ensam.... SUCK Hon som skulle jobba kvällen med mig var fortfarnade sjuk och det hade inte vi fattat, så det va inte någon vikarie insatt, så det va bara till att börja ringa efter någon vikarie, och hur lätt e det att få in någon på ca 15 min....???? men jag löste det iaf, det kom en tjej vid 15:30 TACK :) Annars hade det blivit lite stressigt... :)


Imån ska jag besiktiga bilen.... HOPPAS den går igenom..... Önska mig lycka till.. hihi


Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0