Krogen 21/2

Vi började med förfest hos malin. Först va det bara jag Malin & Pb. Sen kom Cobban & Peter.
Vi åkte in till kungälv, gick in på krogen. Jävligt roligt måste jag ju säga hahah.
Man kan ju lugnt säga att de va, pang & porslin & krossat glas när jag och Pb skulle skåla :) hahaha Hans glas gick i 1000 bitar. hahahahah
Så går det när man ska vara så brutal & hårdhänt haha

Mitt & Pb,s vad.... Fullast vinner :)
Och vinnaren blev....... PB!!!!!!

Här kommer bilderna från en grymmt lyckad kväll :)


Haha va blek jag e :)


Pb & Cobban


Älsklingen & cobban


Pb antastar sig på peter haha


AAAAAA  pb dricker öööööl!!!!!!


hehe


<3
















Thanks for that night :)

Och Pb nästa gång blir det fullast vinner igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0