Mysdag med mamma & jul shopping <3

Idag har jag varit iväg med mamma hela eftermiddagen :) Vi åkte till Allum i Partille, kollade i affärer och jag fick köpt lite julklappar till mina syskon :) Jag och mamma hade bestämt att jag skulle kolla på julklapp till mig, för vi tyckte det va mysigare att hitta på någonting, och även få välja sin julklapp själv, och det gjorde även mamma :) hihi hon ville ha en badrumsmatta & en ny bärbar telefon hahah kanske inte såå roligt men något dom har användning för :)
Jag hittade ett par skit snygga stövlar på Scorett :) love it <3



Dessa super snygga stövlar fick jag alltså av mamma & Kjell
i för tidig julklapp :)



Men inte nog med det så hittade jag ett par till super snygga skor som jag bara inte kunde låta bli att köpa :)





Tack mamma för en supermysig eftermiddag <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Olalla .. klackarna i taket snart gumman ?



Saknar dig !

2009-12-01 @ 19:24:14
URL: http://h0ney.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Haha hur klarar du att gå i sådana!? Snygga var dom! =)

2009-12-01 @ 19:57:16
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0