Kvällens Idol i Göteborg!

Måste ju bara börja med att säga att Erik Rockade fan hela Göteborg! Fyy fan va grymm han e !

Kan verkligen inte fatta hur han kunde hänga löst!?!? Fattar det verkligen inte, men han är ju vidare i finalen så det kan ju inte bli bättre :D

Vem tror ni vinner???
Jag kan ju säga att jag håller stenhårt på Erik! Vem annars :) haha

Däremot hade jag helldre sett Tove i finalen tillsammans med Erik!

Jag vet inte varför men på nått sett gillar jag inte Calle! Han e duktig men jag gillar han helt enkelt inte.



Kommentarer
Postat av: hanna

det är ju calle som skall vinna allt!.. mycke snyggare än erik!.. erik har iof ganska bra röst, men inte så bra som calle =)

2009-12-05 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0