Fredagen som va <3

Ursäkta mig att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har verkligen haft mycket på jobbet nu,

I fredags va det dags för fest på kåken igen :) hihi som jag hade längtat! Satt hemma och förfesta me älsklingen, Therese och våra grannar, Morgan & Camilla kom förbi en sväng precis innan jag och Therese skulle åka, men vi han säga hel iaf :)

Kom upp till kåken och festade och hade skojjigt :) Träffade Jonas & Sandra där uppe åxå, åå jag blev sååå glad att se dom! Har ju inte träffat dom på ett tag :( men men hade sjukt skojj! Älsklingen kom inte dit förens vid halv 1 eller nått, när han väl hade kommit hade vi inte lust att vara kvar så länge, alla som vi känner hade ju typ åkt hem :( Så vi åkte åxå hem vid 2 tror jag!
Här kommer lite bilder från i fredags :)




   

   

   

   


Tack för en rolig kväll kära vänner :)



Puss hejj!


Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 16:48:14
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0