Vad ska memmiz göra idag då?

Nu håller jag på att tvätta och städa, som jag brukar göra när jag slutar tidigt :) så skönt att ha det gjort !
Känner verkligen för att göra nått idag men jag vet inte vad hehe. Kanske åker hem till Nina och dricker lite kaffe sen. men känner för att handla kläder hahah :) Får fundera ut något att hitta på innan kl bli för mycker :)

Igår på jobbet va jag så himla duktig :)
Jag har ju blivit stödperson nu, så igår jag ja mig i kragen och satte mig med årsdokumentationen från 2008, så nu ska jag bara vänta på ett usb minne att lägga det på. sen kan ja lämna det till bossen.  Gud va dukitg jag e :) hehe

Nä nu har ja inte tid längre ! Ska ta hand om sista tvätten !

Ha de gött!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin din blogg blev gumman.



Jag älskar dig !

2009-04-07 @ 18:19:40
Postat av: Maria

Vilken fin design! Avundsjuk blir jag ju!

2009-04-07 @ 22:23:06
URL: http://rockabillymom.blogg.se/
Postat av: Maria

Verkligen - supertack för länken!

2009-04-07 @ 22:24:47
URL: http://rockabillymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0