-Vill inte! Orkar inte! Har inte tid!-

I natt har jag haft sovande jour. Vaknade kl 04,30 av en fruktansvärd huvud värk. Gick upp & tog 2 panodil och försökte somna om innan klockan skulle ringa 05.30.
Lyckades inte alls bra med det. Hade så ont i huvet så jag mådde illa :(
Gick upp och gjorde det jag skulle göra trotts att  ja bara ville försvinna ner i ett svart hål. Sen skickade vaket in mig på jour rummet en stund så jag kunde försöka vila lite till innan man skulle sätta igång med det andra som skulle göras.
Blev lite bättre efter en stund men jag har fortfarande ont :( Suck! Orkar inte, Vill inte Har inte tid med sånt här!
Hoppas de försvinner snart!!!


Nu har man en jobb helg framför sig, Sen är jag ÄNTLIGEN ledig både Fredag & Lördag Weeiiiiii :)

Och vilken tur man får lov att ha ibland:) På min lediga helg spelar Drängarna på Krogen.
Ska bli grymmt roligt :)






Kommentarer
Postat av: Maria

Visst har jag Ronja i klassen. Hon är för söt! Sköter sig helt exemplariskt hittills. Det finns allt andra som vart betydligt värre "blink blink"! Ha ha!

2008-11-19 @ 19:13:48
URL: http://rockabillymom.blogg.se/
Postat av: memmiz

oki oki det e ju bra att hon sköter sig haha undra vem den andra va :) hahah

2008-11-21 @ 09:43:36
URL: http://memmiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0