-Torsdag innan Midsommar-

Ja idag åkte vi upp till Jonas sommar ställe som ligger precis innan färjan över till Lysekil. När vi kom upp åkte jag och Milla iväg och handla mat inför helegn. Massa folk i affären:( men men vi blev klara till slut. Resten stanna kvar och fixa i ordning allt annat. här kommer lite bilder från första kvällen. (Blev lite mer sprit än väntat hahahahaha) men så kan det gå ibland:)

Alla tiders fylle kalas!!!


Robin & Milla


Finn


Robin & fylle svinet:)


Älsklingen<3


jag & Milla


Milla & Pb


Jag (full & galen)


Pb Lelle & en av grannarna från förra året


Också grannar från förra året





Nämen jonas :)




Jag hahaha snyggt


Milla


Jonas & Rille



Nu har ni fått sett lite bilder från första kvällen men det kommer upp bilder från midsommar & Lysekils Crusingen inom kort:)

Ha de gött så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0