Kommun folk....

Hejj hopp :) Nu sitter jag hemma med älsklingen & dricker kaffe, haha kl 00 på natten :) hihi men jag hade tänkt att vända på dygnet inför helgen, jobbar vak hela helgen, såå imån kl 22:00 börjar jag & går av 08:00 på lördag, sen är det på igen kl 22:00 på lördag kväll!

Lite tråkigt när alla andra ska ut festa:( men men jag får ta det en annan dag! Gött iaf att käna lite pengar istället för att slösa hihi :)

Idag har jag varit och fikat med Linda, sen åkte jag upp till jobbet & ringde massa samtal, dock utan resultat! Tråkigt när man inte kan få tag på kommun folket... Men men bättre lycka nästa gång!


Funderar på om man ska ta med datorn imån, om det är lungt kan jag ju alltid sitta lite me photoshop :) hehe & kanske glo en film mellan tvättarna mm !


Nu vill jag ha VÅR!!!!





Kommentarer
Postat av: Malin

Alla andra festar elaking :(



Kan du inte komma till mig en sväng idag har fullt upp imorgon & söndag :( Puss gumman !

2010-01-15 @ 11:01:06
URL: http://h0ney.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0