Gå ner i lön med ca...........

Hej hej, hur mår ni? Här kan jag väl säga att det är sådär! Hade ju personalmöte idag & vi skulle prata lite om dom nya schemana vi skall få snart...
Jag har ju för inte så längesedan blivit fastanställd, men när jag blev det fick jag inte reda på min slutgiltliga % för att vi skulle göra om schemat, så jag fick garanterat 60% på de nya med det är höjt till 82% i väntan på det nya schemat,
Idag fick jag veta att jag antagligen får 60% på mitt nya schema!
Detta innebär att jag kommer gå ner i lön med ca 4000:- i månaden!!!!!
Vilket känns skit just nu!!!!

Så jag hoppas verkligen att jag kan höja upp min % på de andra stället jag är på

Håll tummarna för mig ;)



Nu ska ja äta, sen blir det kaffe & kladdkaka med älsklingen, Pb & Therese :)
Mumms!



Puss hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0