Mamma ringde & väckte mig...

Ja imorse ringde telefonen kl 07:00, de va mamma som ringde och frågade om vi skulle åka till Ullared iaf :) Jaaaa de ska vi göra :D hahah så det va bara till att gå upp och göra sig i ordning, hon kom och hämtade mig halv 9 :) weeeiii, nu har jag nuss packat upp alla mina saker som jag köpte :) hihi fast denna gången köpta jag inte massa onördig skit hahah :)

Fick shoppat lite på MQ åxå :)

Linne- Bondelid


Linne- Bondelid


Tröja Björn Borg




Lite saker från Ullared :)






Världens goaste filt :)





Tack mamms för en super mysig dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den vita t-shirten tyckte jag super mycket om. Kan kanske bero på att jag har en likadan. hihi :) Tyckte naturligtvis om det andra oxå.

Glad jag blir för din skull att du har bil nu, skönt för dig gumman.

2010-02-03 @ 22:50:16
Postat av: Sissel

hihi Fick visst inte med namnet i förra inlägget. :)

2010-02-03 @ 22:51:24
Postat av: Nicolina

HejHej!

Jag har beslutsångest och behöver hjälp!

Gå in på min blogg och hjälp mig bestämma mig för vilken header jag ska använda! =)

TusenTack!

2010-02-04 @ 11:42:37
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0