Hur kan det skilja såå mycket?

Idag har jag fått gjort massa :) Åkte med Therese till partille för att hon skulle byta olja på bilen, älsklingen stannade kvar på verkstan, eftersom de är en kompis till oss, jag & Therese åkte till Allum :) hehe hittade dock bara ett linne, men snyggt va det :)
Bild kommer senare!

När vi kom tillbaka till Kungälv åkte jag och älsklingen och storhandlade, skönt att ha det gjort!

När vi kom hen satte jag mig och ringde runt till massa olika försäkringsbolag frö att hitta en bra försäkring till min bil, kan verkligen inte förstå hur mycket det kan skilja från bolag till bolag???
Det dyraste skulle kosta min över 21000:-/året, Men tack och lov fick jag ett väldigt mycket bättre pris tillslut, 9449:-/året :) Det skiljer en hel del på priserna, men jag blev nöjd, så nu ska jag betala ca 700:-/mån och det tycker jag är helt okej :)

Snart kommer andra Therese och hälsar på mig :) weiii

Bild på de nya linnet kommer nog senare idag!

Puss hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0