Hade varit underbart <3

Hej hopp gummi snopp :) Hoppas allt e bra med er! Här e de gött, För imorgon blir det fest igen :) åååå va jag ska ha roligt imån :) weiii!

Sitter här och kikar runt lite på internet om priser & lite annat i Italien..
Någon som vet hur byrt/billigt det är där???
Kanske kanske kanske att jag och älsklingen åker dit i sommar, men jag vet inte riktigt än. Me tanke på att jag gåt ner i % snart så gäller det verkligen att lägga undan massa pengar nu fram till sommaren! Sen är det nästa problem... Någon måste kunna & vilja passa våra små söta katter i 2 veckor :) m,en det kan man säkert lösa på något sett :)
En sak är ju väldigt positivt om vi åker, det är att ***** & ***** betalar boendet & mormor & morfar betalar båtresan för mig och peter (födelsedagspressent blir det)

Jag e riktigt sugen måste jag säga :) hade varit såå himla härligt att bara komma bort ett tag, käka god mat, ligga på strandern me paraply drinkar hihih <3


Puss & kram, ses på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0