Tisdag 8/9

Idag slutade jag kl 08,00 imorse efter att ha haft en VÄLDIGT lugn natt på jobbet, Så jag gick omkring och plockade och städade i min ensamhet hahah :) När jag slutade kl 8 va jag jätte pigg, fattade inte riktigt hur jag skulle somna..... Gissa om jag gjorde det då???


Har även träffat en barndomskompis idag, helt sjukt att man inte träffas oftare, för vi bor en backe ifrån varandra!!! Helt sjukt, men idag blev det av, vilket va väldigt trevligt, man har så mycket att prata om när ma inte ses såå mycket :)
Vi tog en sväng till Ikea och kikade lite, och swisssccchhhh sa det så va klockan redan 19:30

Sen fick det bli Idol när jag kom hem igen :) Shit va ja skrattade, hahahaha det finns sånna pappskaft till människor hahahaha :)

Men men nog om det nu ska ja umgås med min älskling <3


Hörs imån!

Hejjjj


Kommentarer
Postat av: malin

Tjing

fin blogg du har!

Kika gärna in på min :)

Kramar!

2009-09-09 @ 13:39:00
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Mandiee ( Amanda )

Tjee, Jag är en ursnygg norrlandsbrud som glider snart ned till gymnasiet i Stockholm. På min blogg läser ni om mkt om Mitt liv, Mina paint-ritade-dåliga-humor-bilder på Paow,Dessie och ofc Amir. Jag har även dem nyaste låtarna från Youtube.



Låter den intressan? ... Men kom in på bloggen då, Ni är välkommna

2009-09-09 @ 15:01:10
URL: http://fromxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0