Tisdag 1/9

Shit va tiden har gått fort denna så kallade sommaren! Redan september ju! Man märker verkligen att det börjar gå åt mörkare tider, det blir ju jätte mörkt så himla fort nu på kvällarna, idag fick jag ett ryck att plocka fram alla ljus och göra fint:) såå himla mysigt med levande ljus när det är mörkt ute :)

Idag har jag och älsklingen varit hos pappa, och jag hade tänkt att jag skulle hjälpa älsklingen med bilen lite granna, men pappa ville att jag skulle följa med honom till skjut banan en stund, så det gjorde jag :) JÄVLAR va de smäller :) haha men jag har alltid gillat att skjuta,
(Fast idag gjorde jag inte det) men jag har skjutit en hel del när jag va lite yngre :)

Nu sitter jag hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem från innebandyn som började idag!

Sen får det bli en goo ducsh & sen en film kanske :)


Måste ju passa på att säga stort grattis till kära Sandra som fyller år idag :)
Grattis på födelsedagen vännen, hoppas du har fått massa fint :)


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Hammarn



Peter briljerade på innebandyn, han förtjänar en massage av den sensuella graden muhaha

2009-09-01 @ 22:52:47
Postat av: Jenny

Hej

Kolla gärna in min blogg Säg vad du tycker om min nya design. =)

2009-09-01 @ 23:33:35
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0