Mysdag med mamma<3

Idag höll försov jag mig änna lite granna :) vaknade 09:10 och jag skulle vara hos mamma i Stenungsund kl 10... Och skulle hinna tanka först men jag hann faktiskt :D åkte och kollade i affärer och sen åkte vi hem till mamma och tag en kopp kaffe :) sen va det dags att åka hem till Kungälv igen. Körde min lillebror hem till sin pappa,
Åkte sen och träffade min älskling en snabbis innan han skulle åka upp till pappa. Sen fick det bli Maxi & bolaget, så nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska orka byta gardiner i vardagsrummet? Orkar jag ? haha

Vad ska man hitta på ikväll då? är såå jäkla sugen på att göra nått! Men VAD????

Jaja det löser sig:)


Nu ska ja slappa framför tv:n en stund


ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0