FAN!

FAN säger jag bara!!! Jag skulle åka och besiktiga bilen idag efter jobbet, Åkte hem snabbt och tog en kopp kaffe med älsklingen, sen åkte jag till Stenungsund, och när jag väl e där och ska anmäla mig att jag har kommit, så finns det INGEN tid till mig!!! Tydligen skulle man betala via internet senast ett visst datum annars fick någon annan den tiden!!!!! Så va det inte förra året när jag skulle besiktiga ju! Så det va ju bara till att åka hem igen!

Åkte hem till Malin på vägen hem och tog en kopp kaffe,
sen blev det ikea en stund, fast jag köpte inget :) haha

Haft såå sjukt ont i magen idag åxå, imorse när jag vaknade på jobbet känndes det verkligen som att jag skulle bli jätte sjuk :( men nu känns det bättre, fast inte helt :(

Fick mina arbetskläder idag som jag har beställt från HM :) det blir nog fint :) Måste ha nya kläder nu när jag ska börja jobba på Stenungsbaden igen :)
E såå sjukt nervös för det, jag har ju inte jobbat där på över 2 år... Men det kommer nog att gå bra, jag tror att man minns ganska mycket när man väl börjar igen :)


Nu ska jag städa lite, sen blir det tv resten av kvällen !



Puss hejj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0