Bloggen is back in business :)

Hejj alla folk :) Nu har jag haft ett litet uppehåll på min älskade blogg... Jag känner inte att jag vill gå in på varför osv, inte just nu iaf, men vem vet de kanske kommer en liten förklaring en annan dag :) Jag vet inte hur mycket och hur ofta jag kommer att blogga men jag ska allt försöka göra det iaf varje dag :) hehe men hoppas att ni har förståelse :)

Ja vad har jag gjort medans jag inte har bloggat... Ja livet ser väl i stort sätt ut som vanligt, jobbar och jobbar lite extra och jobbar ännu mer extra, hemma och städar & grejjar, träffar vänner, ja känner verkligen att jag inte hinner ned något annat, fast nu har jag iof jobbat väldigt mycket sista tiden hehe :)

Imorgon ska jag ha en mysdag med min kära mamma <3 vi ska umgås och kolla i affärer å fika :) De va verkligen jätte längesen vi gjorde någontilg bara vi 2 så det ska bli riktigt mysigt :) Och imån kväll får vi se om min Kära Therese kommer till mig medans Claes har poker hemma, men de återstår att se imån :)




På lördag fyller Rille (Peters bror) å, så vi ska hem till han på dagen och sen blir det fest på kvällen, men jag får ta det lugnt eftersom jag ska jobba på söndag :) mina kära vänner börjar vänja sig vid att jag ofta måste ta det lugnt för att jag ska upp och jobba hahah :)




Nu ska jag göra mig i ordning för sängen strax!

Hörs imån kära läsare :D





Kommentarer
Postat av: C

Vad fina ni är du och Lena <3

2009-09-25 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0