Bitter fitta!

Just nu känns allt bara jävligt jobbigt!!!

Kan man inte bara få jobba där man trivs som bäst???!!!

NÄÄÄ de får man inte för att enligt kommunen är
LAGEN OM ANSTÄLLNINGS SKYDD 
bara att skita i, det är bättre och billigare att ta in nya vikarier som nyss har slutat skolan.... För dom jobbar och ser glada ut, men igentligen så är man bara billig arbetskraft utan rättigheter!

Nu har jag 2 månader kvar att jobba, och jag vet inte om jag får fortsätta, och får jag det så är det väl timmar jag får jaga när någon är sjuk osv!

Det är så man blir behandlad i kommunen när man har jobbat på samma ställe i 3år!!!







Ursäkta att jag är såå aggressiv men det blir lätt så när man blir behandlad som nån jävla....... jag vet inte vad!


Ha en trevlig kväll gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hjärtat då , det löser sig ska du se <3



Saknar dig !

2009-09-03 @ 09:33:02
URL: http://h0ney.webblogg.se/
Postat av: Maria

Skruttan, inte klarar dom sig utan dig???? Det kommer inte att hända. Kram!

2009-09-04 @ 19:54:56
URL: http://rockabillymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0