Influensa vaccinet....

Idag har jag hatf en riktigt seg dag måste jag säga! Sov jätte länge & sen va det bara att gå upp ta en kaffe och sen dra iväg till jobbet! Har varit hur trött som helst & näsan bara rinner & rinner....MORR!

Idag på jobbet skulle alla få influensa vaccinet, men jag kände inte att jag ville ta den eftersom jag e förkyld & lite konstig i kroppen... Så jag får göra det vid ett senare tillfälle eller nått!

Ska någon av mina kära läsare ta den??? Eller vad känner ni inför vaccinet?


Nu ska jag snart lägga mig i en tom säng, älsklingen åkte till Tyskland med sin farbror nyss, så dom kommer väl hem någon gång imorgon...



Ha en fortsatt bra kväll/natt, nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: fia

Jag tog vaccinet igår & är skitdålig. Fick influensan av det och på vårt jobb har de flesta mått dåligt av det. Råder dig faktiskt att inte ta det.

2009-10-30 @ 22:18:14
URL: http://fiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0