Duktiga jag :D

Idag har jag varit riktigt duktig måste jag säga Smile  Jag har simmat i 1 timma i sträck :) shit vad jag e slö i kroppen nu :) de känns att man inte har tränat på länge hihi. Men det e jävligt gott att komma igång igen !

Fast jag har TRÄNINGSVERK! haha

Har även varit och besiktigat min bil idag...Cry  Fick 2 st tvåor så nu måste det fixas så ska den tillbaka om 1 månad! Suck säger jag bara, men jag får helt enkelt fjeska lite med min  kära far :) hihi

 

Nu sitter jag och kolla på tv och bara slappar, ska hänga tvätt om en liten stund, sen blir det nog tv igen tror jag haha,

 

Det får bli sängen tidigt idag, för imån har jag en lååång dag på jobbet! 11-14 med personalmöte, sen har jag rast 1 tim och sen blir det 15-21, fast jag e ledig tills på söndag sen så jag ska allt vara glad Wink


Ha det såå bra :) 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej mitt hjärta!! det är det du tror det handlar om :) blev bara så trött när jag tänkte på det.. sån idiot!! Tack själv gumman!! Får vi göra om snart igen :) puss puss

2009-10-07 @ 15:36:40
URL: http://theresejohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0