Måndag 3/11

Slutade jobba kl 12 idag, jag och en jobbarkompis har haft genomförandeplan idag, faktiskt väldigt roligt för man kommer på mer som hade varit bättre, och även saker som kansle måste ändras, och jag känner att det va till väldigt stor hjälp att ha en pedagog med, som har mycket ideèr osv...

När jag väl kom hem tog jag och älsklingen en kopp kaffe, sen åkte vi och fixade min bil, så nu har jag vinterdäck och fungerande bromsar, FAN VA GÖTT! Men det va ju inte huvudbroms cylindern som va felet, så vi fick åka och köpa nya bromsbelägg eftersom dom va HELT slut, sen va det bara till att börja sätta ihop allt och sedan lufta bromsarna.... Och nu fungerar det :) weeeiiiii!

Men det tog ju sin lilla tid, jag tror vi va i garaget kl 2 och vi kom hem nu 22:30

Men det är det ju lätt värt!

Nu ska jag och älsklingen ta en nattkafe och sen blir det nog en film som jag kan somna ifrån :) hihi



Ha de gött såå hörs vi imån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0