Lördagen & Halloween fest på Kåken!

Japp lördag och halloween fest på kåken va det som stod på schemat! Therese kom hit på em och gjorde sig i ordning med mig, sen åkte vi hem till Linda och fortsatte våran förfest som vi började så smått på hemma hos mig :) tror vi åkte från linda vid halv 11.... När vi kom upp till kåken va det inte såå mycket folk där, men va fan gör det när vi e där??? haha ;)

Jag hade en gång två par handbojjor, men nu har jag bara ½........

Måste ju bara säga att det va den ROLIGAST kvällen jag har haft på väldigt länge, älskar att festa med dig min kära Therese <3
Det blir ju inte att man e ute som vi va förr, nu när du e världens bästa mamma & allt hihi <3

Här bjuder jag på lite bilder iaf !

Enjoy!



Therese & Kristofer.


Jag & Therese <3


Fina Therese nr 2 :) hihi


Pb, Älskling, & Hammarn!


lets partyyy :)


hammarn


Jag & Kristofer


Min älskling <3<3<3

Ja nu orkar jag inte lägga upp fler bilder för jag har hur mycket som helst :)



När jag e på topp vill jag ju aldrig åka hem... Så när klockan slog 05:30 hade väl inte jag festat klart än!??? men jag va tvungen att avbryta, fast det e klart man ska sluta när man ligger på topp:)


Men tack alla mina UNDERBARA vänner för en GRYMMT, rolig & full kväll/natt/morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0