Kungälvs Crusing <3

Bara älskar det !
Hade verkligen en underbar dag, Varmt & soligt ute.... Och massa gooa cider. här kommer lite bilder :D












Underbart <3


Denna dag hade vi Kungälv i våra händer <3


Rilllää


Morgan


Party outside tha car <3


Jag bara älskar detta <3


Mitt hjärta <3 Älskar dig mest !


Snacka om att man blev sugen. men visste ju inte vad/var eller nått


gulligull


IIIIddddaaaa :)


Min babe Älskar dig <3

Jag har såå sjukt mycker mera bilder men jag kan inte lägga upp alla. Då skulle jag fylla hela bloggen hahah :)

Tack RIGHT BACKS för en grymmt rolig kväll. Banden var grymma & kvällen va såå underbart rolig !
Längtar redan till nästa gång :D haha

Tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0