Nu är det mycket !

aaa nu känner jag att jag har för mycket att tänka på innan jag går på semester! Har massa på jobbet, nya rutinpärmar ska vara klara nu, inte lätt att skriva rutiner när mna inte har varit med så länge på de nya jobbet! Men nu äntligen e jag snart klar. Massa saker som ska förberedas, köpa nya kläder, köpa hygien grejjer så de räcker hela sommaren, Boka gerjjer, planera sommar aktiviteter, se till så att det finns pengar framme...... Och allt detta är bara på jobbet!

Sen ska ja planera min födelsedag som är nu på onsdag, planera och packa inför midsommar, Nu ska jag ju inte bara packa för mig, utan för våran älskade lilla katt åxå som ska vara hemma hos min mamma.

Inte nog med det måste jag börja planera Peters 25-års dag, det är inte för ens i augusti, men tiden går fort. Har redan räknat på hur mycket folk som ska bjudas...... Och i släkten blir det ca 35 st.....Inte nog med det ska de bjudas vänner till festen på kvällen och det landade på va 48 st..... hahah de blir nog bra när jag har fått kontroll över det hahah.


Nu jobbar jag bara jour imån, sen är jag ledig i 1 vecka. Jobbar 4 dagar till och sen är det semester i 5 veckor.... FYYYYFAN VA HÄRLIGT DET SKA BLI.
Har nästan fått löst det så jag kan åka med till Rättvik v 31 :D Fan va roligt de ska bli. En snäll människa som kunde byta helg med mig :) Nu har jag bara ett kvälls pass kvar att byta bort så är de löst:)
Håller verkligen tummarna nu så att de går bra att byta :)

Nu ska jag och älsklinegn se på film sen blir de natti natti, för imorgon kallar plikten igen!


Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe :) Jodå det är rätt bra, har varit sjuk några dagar men det är på bättringsvägen iaf :) Hur är det själv? =) Puss

2009-06-11 @ 21:54:43
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: diana

Så fin blogg du har, ska vi följa varandras via blogglovin? Kram kram

2009-06-12 @ 11:52:51
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe jo jag kan tro att det är en del att göra nu innan sommaren :P hehe men som du sa, blir skönt att vara ledig då ;) kramis

2009-06-14 @ 11:09:57
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Ella

Tackar tackar! Bugar & niger =) Detsamma föresten =P

Haft en bra helg?

2009-06-15 @ 06:44:07
URL: http://ellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0