Min galna midsommar helg!

I torsdags eftermiddag kom vi upp till Jonas sommar ställe. De började med att jag, Therese, Lelle & Frida åkte och handla mat för helgen. Jonas släppte iväg oss i dodgen, och jag körde som aldrig hade kört den innan, men jag måste ju säga att det va den goaste bilen jag någonsin kört :D hihi jag fick sitta på en kudde för att se ordentligt hahahah :) men det gick jätte bra ! När vi kom tillbaka började helgens kalas :)
Vi har haft sååå sjukt roligt!
Roligt att träffa Örebroarna igen :)
Här kommer det ett gäng bilder från helegn! Tyvärr blir det inga bilder från Lysekils Crusingen, pga att mitt minneskort balla ur när jag skulle lägga in bilderna på datorn idag, kollade på dom på kameran men när ja skulle lägga in dom på datorn såå fanns dom inte längre :( snyft jag som hade tagit såå mycket kort :(
Ska se om ja kan sno lite kort från Therese vid ett senare tillfälle :)

Bilderna från Torsdagens bravader :)

Pb & BB

Skoglund, Christian, Finn, Royan, Frida & Jonas pappa


Nu e festen i full gång :)


Drick Drick!




Sissel (örebroare) & Peter


Finn & David


Sissel & Royan



Sjukt rolig Torsdag :)!


Nu kommer bilderna från Midsommarafton


Pb ska åka ring :)


Pb åker ring.... och fort gåt det


Gänget på bryggan


Royan ska åka ring


Royan åker ocg de går svin fort hahaha


Våran fina dukning i garaget








Jonas & Therese


Sissel, Lelle, Therese & Pb




Sissel & Royan


Therese & Rille.

Ja har såå sjukt mycket kort så jag orkar inte lägga upp mer. men de finns på facebook :)

Tack för ännu en oförglömlig midsommar helg !

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0