Lördag 6/6- 40 års kalas & Krog runda!




Igår var jag och mitt hjärta på 40 års kalas hemma hos min mamma. Riktigt trevligt måste jag säga :) Mammas kompis vivvi kom åxå... Jätte roligt att träffa henne, vilket jag inte har gjort på hur länge som helst.
Hon & hennes kille spelar i ett band som heter Stickybon.
Här kan ni kolla in deras hemsida & ta en provlyssning på deras musik.  
www.stickybon.se
Utöver det jobbar Vivvi men balong decore. Hon hade gjort såå fint till min mamma med ballonger utanför huset & massa ballonger inne :) Här kommer lite bilder från kalaset :)


Såå himla fint :)


Min mamms :)


Mamma & hennes sambo

Tack för ett mysigt kalas !

När vi kom hem, satte vi oss och förfesta lite, sen åkte jag, Emma Peter & Kristoffer in till Kungälv där vi mötte upp Malin & gick in på Krogen, där stanna vi i ca 2 tim sen gock vi vidare till Malt & Humle.
Hade en sjukt rolig kväll/natt :) hehe


Emma


Memmizzzz :D


Älsklingen & Kristoffer


Emma & Malin


Malin & Jag :)

Nu har vi hamnat på Malt & Humle där vi träffade Tezz & lite annat folk som var väldigt roligt :)
Inte så ofta man träffas nu för tiden :(



Tezz & Malin


Tezz & Jag


Älsklingen på bussen på väg hem hihi söt du e mitt hjärta :D

Tack för en mysig & rolig dag & natt :)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0