Bättre sent än aldrig :)

Ja här får ni se lite av mina fina födelsedags pressenter som jag fick på min födelsedag den 17 Juni. Lite efter men har haft såå mycket att göra nu de sista :)
Men men bättre sent än aldrig :) hihi


Pressentkort på JC 600:-
Pengar 800:-
Halsband från svärmor :)
Och sist men absolut inte minst mina ÄLSKADE skor som jag fick av min älskling <3


JAG ÄLSKAR DOM <3 :)


Denna fina tröjan fick jag av min älskade vän Malin <3

Nu ska jag ta en cigg sen ska ja hoppa i duchen och sen blir det sängen

Natti natti<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw , lagt upp koftan din sötnos.



Du skrev inget i kommentaren ;) Buse !



Lördag säger jag bara , Love u darling !

2009-06-24 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0