Regn & Regn

Igår kl 01 när jag och älsklinegn skulle lägga oss ringde Royan och frågade om någon av oss kunde köra cadillac en sväng, för dom satt och drack öl :) Peter kunde tänka sig att köra så jag tog mig ett par cider :) skulle igentligen bara ta typ 2 men det blev ett antal fler haha :) Åkte runt i stan och hade skojj. Va la hemma 5 i morse hihi :) Man får ju se till att ha såå roligt det bara går på sin semester och jag är ju inte sen me att festa till det lite när jag får chansen haha :)

Och idag så är det bara regn & regn :( såå tråkigt, men ändå gött för då har man tid att städa och tvätta lite här hemma :) För nu ser det ut som ett bomb nedslag i lägenheten haha :) Har inte haft lust eller ork att städa nu när det har varit så varmt ute!

I helgen blir det nog "utflyttnings fest" hos Therese & Pb :) ska bli skojj :)

Lite bilder från igår :)


En go & gla Royan


Gänget där bak !


Min älskling som va så snäll och körde <3

Tack för en trevlig inpulsiv onsdags natt :)

Nu ska det städas!

Ha de gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0