Målat hus & druckit cider :)

Igår åkte vi upp till Therese, Claes & Leo, för vi skulle hjälpa dom att måla om huset, det är ju lite svårt att hinna med att måla när dom har en liten kille att ta hand om åxå :) Så jag, Peter & Royan åkte upp igår på em, vi började nästan måla direkt när vi kom upp, och vi höll pa ganska länge åxå, sen blev det grill, öl & cider på den nymålade altanen :) så man fick ju verkligen ha koll på vart man gick hehe:)

Och idag åkte killarna och bada, Jag, Therese & Leo va kvar hemma, direkt när dom hade åkt började vi måla staketet på altanen och vi hade väl planerat att bli klara med det, och till och med börja på ena väggen, men det hann vi ju inte....... Och tur va väl det eftersom väggen va tvungen att skrapas först, och jag kan ju lova att de hade ju inte vi tänkt på, utan bara börjat måla :)

När dom kom tillbaka fick vi höra att dom blev förvånade att vi hade målat så mycket, dom trodde vi bara skulle sitta i soffan och titta på tv...... MEN ICKE haha vi målade allt på för fullt :) Tur att Leo va på gott humör.

De har verkligen varit super mysig & vi har haft sååå skojj :) Och jag har gosat massa me Leo :)



min gumms <3


Peter & Claes


Royan


En lycklig Leo :)


Tack för en underbar måndag & Tisdag :) haha



Kommentarer
Postat av: emma

tack så mkt , det värmer och höra sina fina ord verkligen <3 Hoppas det en dag verkligen. Men det är en evig kamp och skit jobbigt.



Kram

2009-07-08 @ 19:47:45
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0