Torsdag 19/2

DAGENS KLÄDSEL: Jeans , Linne & Tröja
DAGENS SMINK: foundaton
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: Trodde jag skulle vara ledig, men nu ska jag jobba
DAGENS LÅT: Takida- Handlake village
DAGENS VILL HA: Massa pengar :)
DAGENS PLANER: Jobba & sen hem till mitt hjärta<3
DAGENS DROG: Kaffe & cigg
DAGENS FINASTE: Min Peter
DAGENS KRAM: Peter
DAGENS PUSS: Peter
DAGENS KÖP: Cigg
DAGENS HUMÖR: Glad :)



Nu ska jag börja göra mig i ordning för att sen åka till jobbet, Slutar kl 21 ikväll, Då ska jag hem & mysa med mitt hjärta!


Peter!

Vill bara säga att du är det finaste på hela jorden, Vad hade jag gjort utan dig?

Du & jag 4-ever & ever <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0