Onsdag 25/2

Nu sitter jag hemma och är såå trött i huvet. Har haft personal-möte idag. Jag blir såå himla seg av att sitta stilla såå länge. Men skönt att vara ledig efteråt.
 Åkte hem och började städa & tvätta.
 Fick även ringt vetrinären för att boka en tid för kastrering på våran katt. Hon har börjat löpa. FAN va jobbit det är. hon går bara runt å skriker.
Fick en tid redan imån vilket jag blev väldigt glad över :) Så jag skall åka och lämna henne imån kl halv 8 på morgonen. Så får peter hämta henne på em. Så hon får gå med tratt i några dagar.
Hoppas allt går bra bara. men det gör det säkert. Om en stund ska vi hem till svärmor & hämta en transport bur och dricka lite kaffe:) Sen blir det film me hjärtat.

På fredag ska vi till Hagabadet med jobbet. Ska bli riktigt härligt. Efter det ska vi ut & göra stan osäker haha.


På fredag natt åker älsklingen till Tyskland:) Har skrivit en låååååååång lista :) hihi


Nä nu ska jag bädda renst sängen å grejja färdigt här hemma.


Ha de såå bra så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0