Lördag 31/1

Seg som fan va jag på morgonen :) oppps så kan det gå när man e ute hela natten lång haha :)
men men va bara till att ringa Malin & åka till bolaget "igen" Råkade dricka upp de ja skulla haft idag.
Åkte hem & lagade kyckling gryta till mig, Peter & Kristoffer sen gick vi upp till björkåsgården för Camilla skulle ha 35 års fest weiiii va roligt :)
Efter några cider va bakfyllan borta igen :) hihi Festade & sjöng sing star, men sen ville vi ut på korgen haha idag igen :) Så vi åkte in till kungälv & fortsatte festa, Sen när vi skulle åka hem gick jag & peter upp och kolla om de va några folk kvar i lokalen. vilket det va, så vi blev kvar där en stund, hehe

Korten kommer från denna kväll åxå men dom orkar jag inte lägga ut nu :)

Ha de gött såå länge :)



PS jag vill ha mina skor nu :) LÄNGTAR :) HIHIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0