Fredag 13/2

Idag är det fredag den 13, har faktiskt inte märkt av någon otur, Idag har jag, älsklingen & Jonas varit inne i stan och kollat i lite affärer, trevligt med lite kill sällskap ibland :) Fast det blir ju ganska mycket "kill" affärer, men det har ja inget emot så det gör ingen.
Har fått gjort massa idag. Har storstädat hela lägenheten, Tvättat all tvätt, såå himla skönt när tvättkorgen är tom :) Väntar på att sista maskinen ska bli klar så ja kan slänga in de i tork tumlaren.
Ska ja ta mig en go ducsh snart.
sen ska jag träffa Malin, kanske ta en go cider å bara ta de lugnt, ska jobba imån så de får inte bli några mängder.
Börjar jobba kl 8. Men inån ska jag nog dricka lite hade jag tänkt:)




Pratade med min älskade vän Therese nu. Hon har bara 7 veckor kvar till den lille skrutten skall titta ut :)
Längtar såå till den lille kommer. ska bli så roligt :)
Men jag måste ju säga att jag saknar tiderna då vi va ute hela nätterna å svina runt hahah


Du & Jag på Weels & Wings i Varberg 2008



Ha de gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0