Onsdag 4/2 Längtar !

Funderar på om jag ska åka till Stenungsund innan jobbat & kolla om man kan hitta nått snyggt att ha på sig på lördag. Då ska Malin ha förfest hemma, Det kommer massa tjejer från klassen som vi inte har träffat på evigheter.
Men först längtar jag till mina skor kommer :) Dom e nog här i em eller imån :) weiiii
På fredag skall jag och Linda till frissan. Ska klippa någon snygg friss, färja & slinga håret. :) Det kommer nog bli as bra :)

Längtar jätte mycket till 27/2 då vi ska till Hagabadet som vi vann i Kungälvs komuns Stegtävling.
Ska bli grymmt roligt:) Först ska vi vara där. Sen tar vi bilen hem till Linda för att göra oss i ordning. Sen tar vi bussen till stan, går & äter och sen ska vi ut & göra stan osäker med våra nya pumps hahah
kommer bli grymmt skojj :)

     

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är utmanad i min blogg! Ha det gött!

2009-02-04 @ 20:19:10
URL: http://rockabillymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0