Tisdag 8/12

Hejjj :)
Idag måste jag verkligen säga att jag är faktiskt på väldigt bra humör trots det som hände i söndags :( Känns fortfarande lite jobbigt eftersom jag ser bilden framför mig i precis det ögonblicket det smällde! Men det försvinner nog snart hoppas jag, Känner mig verkligen trött och mörbultad nu, igår satt jag i telefon hela dagen, alla ringde och kollade hur jag mådde, och det skulle ringas massa samtal till polis, försäkringsbolag, mm, mm och än är jag inte färdig, imån ska jag ringa till försäkringsbolaget som jag har genom facket, och ringa till Bilia och se om dom har hunnit kolla på bilen,
Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka den :( men vi får se vad dom säger...


Här e en bild på min älskade bil ! Den är inte såå farligt skadad som den andra bilen!






Imån fm ska jag träffa Linda & Therese, vi ska käka lunch och snacka massa skit haha :) Det ska bli trevligt :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, legat och kollat på tv hela dagen, som jag har fått order om !
Både av läkare & Linda hihi


Nu blir det kaffe!


Puss hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0