Shit!!!

Hej alla läsare ;) haft en nästan helt ledig dag idag :) Slutade kl 10 imorse... Kom hem och tog en kaffe me älsklingen :) satt och kollade på tv en stund, men sen kände jag verkligen att ögonen gick i kors... så jag fick gå och lägga mig en stund,,, men det blev i 2 timmar, haha,

Sov skit dåligt på jobbet inatt, den sängen är inte bra asså... den går ju som ett u i mitten, så man ligger ju helt knepigt :( så jag har ju vaknat 1000 ggr i natt och haft ont i ryggen! Fyy inte alls kul :(

När jag vaknade satt jag hemma en stund,  sen åkte jag och hälsade på Therese, Claes & Leo :D och shit va lill-killen va på bra humör idag :) skrattat massor :) hihi







Nu blir det tv en stund, och vänta på att <3 kommer hem från innebandyn <3


Puss hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0