Nu ska vi inte ses mer.....

Hej hopp! Idag har jag haft en ganska goo dag, bara haft personalmöte, så jag slutade kl 2 idag :) När jag kom hem tog jag en kopp kaffe me älsklingen, sen gick jag igenomdagens post... Fick paket i brevlådan idag :) weeeii alltid lika roligt :) gissa vad det va förnågot???

det va mitt löshår som hade kommit, emnd et måste klippas till så de passar in till mitt hår :)

Fick ännu ett brev på posten från försäkringsbolaget som ska fyllas i, men jag vet inte hur så jag får ringa dit imån och fråga vad som ska fyllas ioch ej...

Ringde även verkstan som hade tagit hand om min älskade bil efter krocken för att kollaom dom har hunnit kolla på den, och det hade dom...
Men det va alldeles för mycket och skulle bli för dyrt att laga :( SNYFT! Så den bilen får jag inte tillbaka, så nu ska jag bara vänta på att försäkringsbolaget ska ringa och berätta vad jag får för min pärla:(
Så nu i dagarna måste jag åka dit och plocka ur allt som jag ska ha med mig hem för sen ska vi inte ses mera
:( FYYYY jag vill ha tillbaka dig min kära bil!


Nu ska du till himmlen :( snyft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0