Min kväll slutade......I ambulansen!

Igår kväll vid skulle jag åka ock köpa kinamat till mig och älsklingen, påväg hem ser jag eb bil komma i väldigt hög hastighet i en kurva, han låg säkert i ca 100 km/tim och det ända jag hann tänka va, Nu smäller det riktigt rejält! Och det gjorde det! Bilen som kom i kurvan mötte mig nästan jämnsides, han hade sån hög hastighet att han inte kunde hålla sig i sitt körfält! Det va då det ka KRACH!!!!! Han körde rakt in i min passagerar sida, dörren blev skev, fronten är mos och huven ser ut om ett upp och ner vänt v... Min bil snurrade så att jag hamnade på andra sidan refugen & en bit in på andra sidan vägen :(

Brandbilarna var först på plats, så jag stod och prata med en jätte trevlig brandman, som visade sig vara min jobbarkompis bror haha snacka om att världen är liten :) Sen kom det två ambulanser en liten stund efter, så dom ställde massa frågor och klämde och kände på min nacke! Och sist men inte minst kom polisen, så jag fick sitta och berätta för dom exakt vad som hade hänt, och jag är glad över att jag minns allt, och kunde berätta det!

väl klara där fick jag åka upp till sjukhuset med ambulansen, och då kände jag att värken började komma i nacken och gick ner i axlarna ! Så jag fick ligga helt stilla med en nackkrage på mig, dom tog blodprover & plodtryck. Fick ligga och vänta på att en läkare skulle komma och kolla lite på mig i ca 1 timma... Efter ca 1½ timma körde dom upp mig till röntgen och tog lite bilder på nacken, men det visade inget som tur va!

Sen fick jag ligga i rummet och vänta på att bilderna skulle komma! När dom hade kommit kunde jag åka hem :) Äntligen!!


Bilden på bilen här är inte min bil, utan det är killens bil som körde på mig! Kommer säkert lägga upp bilder på min bil lite senare!
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.265712-tva-till-sjukhus-efter-krock


Nu ska jag vila!


Puss hejj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aa tyvärr är det mesta så dyrt:(



oj:O stackars dig!

2009-12-07 @ 19:51:54
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: Jennie

Krya på dig Emma!

2009-12-08 @ 15:23:29
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0