Kan inte sova!

Ja nu ligger jag i sängen och kan inte sova. Alldeles för mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud. Försäkrings bolag hit och försäkringsbolag dit. Vem jag ska ringa för att få veta vad? Vad händer med bilen? Löser dom in den eller lagar dom den? Hur lång tid tar det. Massa massa massa att tänka på:'( varför skulle detta hända just nu innan jul, när man har 1000 andra saker att tänka på! Men det är tur att jag har vänner och familj som hjälper mig med allt:-D vad hade jag gjort utan dom? Sen tänker jag även på hur det kommer bli om jag får bestående skador i nacke och rygg. Hur ska jag göra då. Kan jag jobba som vanligt? Men ååå!!! Kan ingen komma och slå något hårt i huvudet på mig så jag somnar? Ska ju upp i tid imån å träffa linda och therese och så klart lilla söta leo:-D världens sötaste bebis:-D Hihi. Nä nu gör jag ett sista försök att sova! Går inte det får jag väl vara vaken och sova någon annan gång! God natt:-*

Kommentarer
Postat av: I S A B E L

Sv: Tack! :D

Jora allt är bra själv?

2009-12-09 @ 07:47:36
URL: http://isabeeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0