Bus med bebis :)

Idag har jag verkligen haft fullt upp på jobbet, dagen har gått såå sjukt fort! Massa pappersarbete och telefonsamtal idag.... Trött på att prata i telefon nu efter allt som har varit!!! Men men

Innan jobbat va jag hemma hos Therese, Claes & Leo, tog en kopp kaffe och bara snacka skit :) hihi Busade förstår en massa med lilla Leo åxå, för det kan man inte låta bli att göra :D världens sötaste bebis :)

Imorgon e jag ledig vilket ska bli såå skönt :) Så morgondagens planer är....

Sovmorgon
Kaffe & städ
Fixa mat inför julbord me vännerna på lördag
Bolaget!
Hem och göra mig iordning
Korka upp inför förfest
Vidare och sätta klackarna i taket!!!
Festa hela natten :)



Nu ska jag dricka te, senfår jag nog lägga mig så jag inte sover förlänge imån ;) haha


Puss hejjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0