Bad day!!!!

Idag har verkligen inte varit min dag! Imorse när jag skulle åka till jobbet kom jag inte in i nilen för låsen hade frösit! Väl inne i bilen och skulle starta såå va batteriet STEN DÖTT! Suck säger jag bara hur fan ska jag hinna till jobbet nu då??? Men jag ringde en jobbarkompis så hon hämtade upp mig :) Snällt!

Sen fick jag och älsklingen åka och sätta i ett nytt batteri, så nu behöver jag inte oroa mig för att bilen inte ska starta igen för nu har jag ett värsting batteri!!! hihi

Men något som verkligen har varit bra idag, det är ju vädret. Helt underbart :) Massa frost & massa sol! Helt underbart <3


Nu ska jag kolla på  kniven mot strupen :)


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jobbigt!



hur ser din önskelista ut i år=)?

2009-12-04 @ 19:22:06
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0