Åter till jobbet!

Ja nu är det jobb som gäller igen... jag va ju hemma och va sjukskriven hela förra veckan efter krocken, men nu känns det bra, får lite ont i ryggen när jag sitter för länge, men jag hoppas att det går över...  Idag sover jag natten på jobbet, så jag slutar kl 10 imån! Då blir det säkert lite städ osv... Men nu ska jag iväg och skicka iväg ett par skor, och jag hoppas jag kan få min avisering så att jag kan hämta ut min nya skinn jacka :) Hoppas den kommer innan jag e på jobbet, så jag kan hämta den idag :) Orkar ju inte vänta ända tills imån hahaha :)


Nu ska jag dra mig! Men ha det såå bra så hörs vi ikväll eller imån :)

Puss hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0