Veckan som varit!

Ja nu har jag inte bloggat på länge igen.... Men tänkte iaf berätta hur min vecka har varit!
I måndags åkte jag ju på semester med jobbet till Onsala som jag skrev om förra veckan. Väldigt mysigt ställe, med utsikt över havet, och egen brygga precis framför havet, grillade och käkade go mat!
När vi kom dit i måndags kände jag mig lite förkyld, och när jag vaknade på tisdag morgon va jag jätte dålig, med feber, ont i halsen & snuva :( det va inte alls roligt att behöva jobba, och absolut inte roligt att inte vara hemma när man e sjuk, jag längtade såå fruktansvärt mycket efter min säng & min älskling!!!
När jag väl kom hem på onsdagen, skulle jag och älsklingen se på film på kvällen och bara ha det mysigt :) MEN ja tror att jag såg 15 min på filmen sen sov jag :) Tror att jag behövde det:)

Här får ni se hur utsikten såg ut från huset :)





I torsdags va jag hemma och städade, sen kom Sandra hit på en kaffe, bestämde att vi skulle åka till backaplan och kika lite :) så det gjorde vi! Jag fick köpt mig ett par nya stövlar :) vilket jag behövde, För på alla andra sticker stålklacken ut hahahah :) Har inte fått tummen ur att klacka om dom :) Och nu slipper jag ett tag till :) hihi
När vi kom hem igen åkte jag bara hem snabbt och bytte kläder, sen åkte jag upp till jobbet, tog bilen till Kungälvsparken där det va träffendans, och Arvingarna spelade, så det va riktigt roligt :) Jag och Linda hade nog lika roligt som dom va var där med :) haha





Tack för en rolig torsdags kväll med mitt älskade jobb :)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0