Fredag 28/8

Idag är det fredag och jag känner mig fortfarande inte riktigt bra :( Men nu orkar jag göra nått iaf :) Ska in till Kungälv och möta upp sandra sen, ska till Jc en sväng sen blir det bolaget för hela slanten :) hahah För imån blir det Kåken!!!!

Ikväll ska jag upp och hälsa på Tehrese & Leo :) Claes har poker så hon ville inte sitta hemma helt själv. Så jag lämnar älsklingen hos pappa och åker vidare till Therese :) Ska bli roligt att träffa dig :)


Nu ska jag ta hand om den torra tvätten och sen ska jag tvätta ännu mera!
Det tar ju aldrig slut!!!



Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: PCUPDATE

Fredag OWWWNS!

2009-08-28 @ 21:51:11
URL: http://pcupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0