Valborg & en helt underbar dag <3

Idag har jag och malin varit i Kungälv å kollat i lite affärer, sen blev det att ligga och pressa i solariet en stund. Nu har jag nyss kommit ut från duchen och parkerat mig i soffan :) För nu blir de att hejja på Sverige i hockeyn. För er som inte vet så är det Sverige - Ryssland. Hoppas de blir en bra match :)
Sen är det dags att göra sig i ordning för en Party kväll i Göteborg i  Pb:s Galaxie :)

Nu har ja inte tid att skriva mer. Måste hålla koll på pucken :)
hehe
Ha de gött !

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hjälp! Har PB köpt en((((( ford))))))? har jag inte lyckats lära honom någonting? Jag är en misslyckad pedagog! Hjälp!

2009-05-02 @ 21:38:43
URL: http://rockabillymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0