-Suck-

Jag säger bara suck! 1 Nov börjar mitt nya schema på jobbet, Och enligt de schemat jobbar jag 5 av 6 helger :( vi har alltså ett rullande 6 veckors schema. Fattar inte vad dom tänker med. Alla andra jobbar varannan helg. Nä men jag får 5 av 6 helger. Hur kul e det då?
Jag e jätte glad att jag har fått så mycket jobb. Jag kommer att jobba 90% men hade ju inte räknat med att jobba såå mycket helg. Så nu måste jag få tag på min chef och kolla om hon kan ändra mitt schema. Orkar verkligen inte jobba såå mycket helger. Ja kommer ju inte ha nått liv över huvud taget!
Hoppas de ordnar sig!
Snart dax att åka till jobbet. Börjar jobba kl 15:00 idag och går av imorgon kl 14:00. Som tur e har jag ju jour natt så jag får ju sova iaf. men segt som fan!

Så imån när jag slutar blir det raka vägen hem. vila lite, sen göra middag och sen e de dax att börja festa hehe:)

Lets get party baby!

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0