-Äntligen klart :)-

Sorry har inte haft internet så jag har inte kunnat blogga:( Idag gör jag allt på en gång för jag tog med min lille dator hem till Rille heheh. Så nu lägger jag upp allt som jag inte har kunnat göra!

Flytten avklarad. Har bara lite lådor kvar att packa upp, men jag vet inte vad jag ska få plats med allting. men men det går bra. Har faktiskt kommit i ordning väldigt bra. Här kommer en bild på vardagsrummet:) Älskar det:)


Jag och Peter har varit och köpt en ny soffa med. Behöver ju änna lite större än så:) Men snyft att den kommer om 8 / 10 veckor men men får väl stå ut med det! Kommer bli svin bra när det e klart!


image453
Bilden e lite suddig men soffan är i svart microfiber. Längtar!


image452
Ha de gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0